Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
March 24, 2008
Image Size
123 KB
Resolution
800×600
Mature Content
Yes
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
87,935 (5 today)
Favourites
2,315 (who?)
Comments
441
Downloads
1,045
×
A single panel comic this time... =w=
I dunno if it's even called a comic...

And if there's a wii game like that, i'm soooo gonna get a wii... XD

Collection: [link]
Characters: [link]
Add a Comment:
 
:iconganoowar:
ganoowar Jan 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Wink/Razz LOL
Reply
:iconshadow-sword212:
he should go for the thats next to him....
Reply
:iconnilesprower:
NilesPrower Aug 27, 2013  Hobbyist Artist
WTF theres a porn game lol
Reply
:iconalexwind:
hahaha.. o my god... you just remind me back in my high school days ..damn.. my last year in high school.. lol i was playing kingdom hearts 2.. haha my friend, she was like hey!!! haha
Reply
:iconauroura101:
Auroura101 Jun 11, 2013  Hobbyist Traditional Artist
this is what happens when you have a turn on for games.....
Reply
:icondylan40:
Dylan40 May 25, 2013  Hobbyist Photographer
I remember of a conversation about this back in High School Lol.
Reply
:iconrijeto:
fug off woman I'm beta testing!!!
Reply
:iconshadow0fnight:
clap clap clap......lmao
Reply
:iconftrwar:
ftrwar May 2, 2013   General Artist
i kno alotta dudes like this lol, sadly i was in a band with 1, so tragic he is now as A sexual as they come & is totally upset that his gaming partner on maplestory quit, you woulda thought he was gettin a divorce in real life
Reply
:iconunanimatedew:
unanimatedew Feb 11, 2013   Digital Artist
LOL!!! Not this game, just the general scene...I thought I was the only person this happened to. Sexy lady waiting for her turn with me, the gamer's reply, "let me finish this level first, hon." LMFAO... How do we get so lucky?
Reply
Add a Comment: